24 Şubat 2013 Pazar

bugün benim doğumgünüm

Yaş 35 yolun yarısı eder dicem ama daha 34.. Yani ben öyle diyorum. Biten yaş söylerim ben, girdiğim yaşı değil :)))

yolun yarısına hazırlanmak için yoğun bir çalışmaya girdim. rejim ve spordan sonra dün kendime doğumgünü hediyesi aldım. Yves rocher http://www.yvesrocher.com.tr/control/category/~category_id=4555/~pcategory=4000 selülit kremi aldım. 3 ürünün 1 tanesini hediye ettiler. sağolsunlar. Mart, nisan, mayıs... bekle beni haziran geliyorum..

Hergün sürmek gerekiyormuş. 3 ay sonra sonuçları yazarım.

Sizin haberiniz yok ama kısa bir aradan sonra yazıma devam ediyorum :))))

Bizim ufak köpecik yatak başlığının arasından kaymış. arka bacaklar aşağıda ön taraf yukarıda kalmış. bizi çağırdı. yatağı çektik. Olmadı. bide bize kızdı. En sonunda arkadan ittire ittire yatağa geri çıkarıp kurtardık. Gözünüzün önünüze manzarayı getirmeniz çok zor biliyorum ama koptuk biz burda... 55 kiloluk bir hayvandan bahsediyorum. Bi teşekkür dahi etmedi paşam. yataktan inip mamasının başına getti...

1 yorum:

  1. Sevgili kirmizipikini,
    Seninde diyet sayfan varmis simdi gördüm.okumaya geldim.Gecmis dogumgünün Kutlu olsun gelecek yil daha zayiflamis olarak kutlayacagina eminim....neden yazmaya Ära verdin?m.romadan sule

    YanıtlaSil