20 Şubat 2013 Çarşamba

Küçük bir çılgınlık

Demin Mehtap'a da yazdım. bu sabah bir çılgınlık yaptım. Hiç tanımadığım kıza blogun adresini yazıp verdim.
Sabah otobüs durağında beklerken gördüm. Gençti, güzeldi, benim gibi şişmandı. Pastaneden aldığı birşeyi yiyordu. Çantamdan bir fiş çıkardım. Arkasına Mehtap'ın sitesini yazdım. Versem mi vermesem mi derken otobüsüm geldi. Kıza kağıdı uzatıp bu siteye girip okur musun dedim. Önce geri çekilip almadı. Ben ısrarla uzatıp lütfen gir ve oku deyip kağıdı verip otobüse bindim.

Ne yaptı okudu mu okumadı mı haberim yok henüz. Belki Mehtap'ın bloguna bir mesaj bırakır görürüm. Kendimi çok iyi hissettim.

Etrafa blogu tanıtırken benim durumlar nasıl gidiyor diye soracak olursanız;
Bu hafta düzenli olarak yürüyorum. Geçen 2 haftada sadece haftada 1 gün yürümüştüm. Ve kilo verememiştim. bu hafta vereceğimi hissediyorum.
Yemek düzenim ise; detoksa uymaya çalıştım ama arada uymayan besinler yedim. 1 kere peynir, 1 parça tavuk ve arada kahve kaçırdım. Eskiye oranla kahve tüketimim çok azaldı. Dün hiç içmedim. Ondan önce 1 kere içtim. Bu süreçte Türk kahvesini hiç düşünmeden sürekli içtiğimi farkettim. Yeşil çaya daha çok yöneldim. Daha bir sıkıfıkı olduk:)

5 yorum:

  1. Ah, ben de, ben de... Ben de -kendim kurtulmuşum gibi- etrafımda ve hatta yolda gördüğüm tanımadığım kilo problemi olduğu belli olan insanlara "mevsimlerdenroma"yı önermek istiyorum; ama senin yaptığın gibi dışarıya, bir yabancıya açılamadım henüz bu yüzden tebrik ederim seni :))

    Aslında yaptığın ne kadar da insanca bir davranış ama günümüzde "çılgınlık" olarak algılanıyor çünkü insanların birbirine güveni kalmamış durumda maalesef :( İnşallah o genç kız bu fırsatı değerlendirebilir...

    Yaklaşık 11 gün sonra ben de detoksa başlayacağım ve o süreçte beni de en çok zorlayacak şey kahve :(( Çünkü son zamanlarda iyice abarttım. Yeşil çay ise süper bir seçim, aynen devam :))

    Bu yaz her şey çok farklı, çok güzel olacak inşallah :))

    YanıtlaSil
  2. Dün işte moralim çok bozuldu. Öğleden sonra işten çıkınca cepten mesajını açıp açıp okudum. Son cümlen beni çok mutlu etti. Bu yaz herşey çok farklı olacak :))

    YanıtlaSil
  3. Sabah sen birini mutlu etmek üzere bir şey yapıyorsun ve bu sana huzur veriyor, mutlu ediyor. Sonra gün içinde biri veya birileri, bilerek veya bilmeyerek seni çok mutsuz edecek bir şey yapıyorlar :( Hayat böyle bir şey işte; iniş ve çıkışlı... Çıkışlar zaten güzel :) İnişleri de olduğu gibi kabul edip, o andaki durumumuzdan bizi yükseltecek şeyleri bulmak, bence mutluluğun asıl anahtarı... Sen de bir cümle yakalayıp yapmışsın bunu, ne güzel :))

    Emek veriyoruz ve bunun karşılığını inşallah Allah kısmet edecektir; bu yaz, hatta baharda ve sonrasında modumuzun hep çok yükseklerde olması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  4. ben yapamazdım sanırım böyle bir çılgınlık :))bence güzel bişey yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  5. gonca bende nasıl yaptım bilmiyorum :)) yaptım umarım bi faydam dokunmuştur. kız bana ya içinden teşekkür edecek ya da akıl verene bak, sen önce kendine bak diyecek :))))

    YanıtlaSil