12 Şubat 2013 Salı

yapacağım yaparım yaptım oldu

Mehtap'a kilo bildirimi yaptığımdan itibaren 4 kilo verdim. Fakat haftasonu 1 kilo geri geldi. Pek yazasım da yok. Ama buralardayım. Diğer blogları okuyup motivasyonu toplamaya çalışıyorum. Sabah diyete göre kahvaltımı yaptım. Ama öğlen dışarı çıktığım için dönüşte dayanamayıp pide döner+ayran aldım. 1 ay sonra bu yapılır mı? yaptım işte.. ama kaldığım yerden devam. Kararım buydu. Ne olursa olsun devam edeceğim. Akşama yeşil çorba ve enginar yiyeceğim. ve gece kaç olursa olsun yürüyeceğim. Yapacağım yapacağım. yaptım oldu :))

Çok zor bir süreç bu. Bazen çok rahat geçiyor bazen çok zor oluyor. Kendimle uğraşmak bu kadar zorken birde insanlarla uğraşmak daha zor oluyor.

Geçecek. Yaz geldiğinde en az 10-15 gitmesini istiyorum..

3 yorum:

  1. Ben de deyip duruyorum; spor yapacağım, yapmalıyım, yapmam lazım, vs. vs... ama bu dediğimi hayata ne zaman geçirebileceğim bakalım :(

    Geçen sene Mart-Haziran arası, herkes yattıktan sonra yürürdüm gece yarılarında, bantta... Sonra mutlu mesut ve huzurlu uyurdum...

    Başlamam lazım!

    YanıtlaSil
  2. dün akşam saat 8 gibi ancak fırsat bulabildim. Eşim bu saatte insanlar aşağıda yemek yiyecek, oturacak, dedi. haklıda vazgeçtim. yürüyüş bandını salona koydum. saat 5-6 gibi yapınca sorun olmuyor ama sonrası sorun olur gibi geliyor. ne kadar az sesli olsa da çok ses çıkıyor.
    yapmadım offf . ilk mesajımda çok güzeldi. blogu açtığımdan beri motivasyon gitti. bugün silbaştan yeniden başladım.

    YanıtlaSil
  3. Gitmesin motivasyonun veya arada tatile çıksa da hemen dönsün gelsin :) Zira full mesaiden de sıkılıyor, arada kendi haline bırakmak da lazım :))

    Benim bant kapalı balkonumda... Yine de gece yarısı sessizliğinde rahatsız eder miyim diye düşünüyorum...

    Üst katımda eltimler yaşıyor... Oturduğumuz salonun üstünde onların da oturma odaları var ve buraya da koşu bantlarını koymuşlardı. Olur olmaz saatlerde kullanıyorlardı bantı ve ciddi rahatsız oluyorduk. Sonunda onlar da kapalı balkona aldılar da rahatladık :)

    İstediğin zaman diliminde spor yapmak büyük rahatlık ama yaşadığımız alanlar maalesef buna imkân vermiyor her zaman...

    Yine de pes etmek yok...

    YanıtlaSil