5 Şubat 2013 Salı

hafta sonu

Haftasonu tahmin ettiğim kadar kötü geçmedi. Listeye birebir uyamadım ama hem yedim hem ayar çektim denebilir.cumartesi sabah kahvaltımı yaptıktan sonra doğumgününe gittik. Ordan teyzeme geçtik. Doğumgününde yiyip teyzeme geç geçince orda ve evde başkada bişey yemedim.
Pazar günüde koşturmacayla geçti. Öğle yemeği yeme imkanım olmadı. Akşamı da 17.00'de 2 kase çorba ile bitirdim.
Dün sabah en sonunda regl oldum. Kuırtuldum.Stres, şişlik derken rahatladım.
En çok hoşuma giden haftasonu her gittiğim yerde kilo verdiğimin söylenmesi oldu. Pek mutlu oldum. Gerçi bu aralar veremiyorum. Hatta biraz aldım. Regl dönemi bitince vermiş olurum inşallah :)

Dün sabahtan itibaren ordan oraya yürümek zorunda kaldım. Yemek sistemi gene bozuldu.
09.40: 1 elma+2 etiform
10.00: 1/2 simit
14.00: 1/2 simit
17.00: 1 kase yoğurt
19.00: 1 kase çorba+salata+fırında patatesli köfte yemeğinden 3köfte+3 dilim patates

Çok saçma olmuş ama bu şekilde beslenmeye mecbur kaldım. İlk zamanlardaki azim hala devam ediyor ama tırtıklama huyum geri gelmeye başladı. Mutfağa gidince kek tırtıkladım. Demin ara dışında ceviz tırtıkladım. Hemen bundan vazgeçmem lazım. Yoksa başa dönerim. Bu sefer son olsun istiyorum artık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder